18. dubna 2016

Snídaně

Víkendové snídaně mají své nepopíratelné kouzlo.
Pokud nikam nespěcháte, můžete strávit neopakovatelné chvíle.
V ideálním případě v kruhu milých blízkých lidí, v družném hovoru,
s výbuchy smíchu, dobrým jídlem a pitím,
příjemnou hudbou a sluníčkem, co lechtá na tváři tak akorát.
Pokud to jen trochu jde, dopřáváme si výše zmíněné, jak nejčastěji je to možné.
Občas se snídaně protáhne do času jinak obědového, no a co?
Dáme pak krásnou procházku a oběd posuneme, až vytráví...





K nafocení té naší mě inspiroval příspěvek u 

Mrkněte k ní a přispějte svou troškou do mlýna....je to hezký nápad.

Jinak ve dny všední a to jen, když mi to čas dovolí teď nejraději snídám obilninové kaše polité trochou javorového sirupu nebo doplněné lžící jablíček dělaných jako pečený čaj s notnou dávkou skořice, badyánu a hřebíčku.
Veliká dobrota.
V létě pak často snídám, dnes všude oblíbené SMOOTHIE.
Musím se smát. Dělávala jsem ho už před mnoha lety, abych do dětí dostala nějaké ovoce. Jen jsme tomu říkali ovocný koktejl.
A světe div se, Amíci mi ukradli nápad a udělali z něj byznys nemalých rozměrů :-)









Ale nejradši mám snídaně venku, na zahrádce za zpěvu ptáčků s vůní právě posekané trávy.
Na to se fakt těším.



Mějte se báječně, posnídejte v klidu a v očekávání krásného dne. Jistě vás pak něco úžasného potká.

Klárka





6 komentářů:

  1. Ha! :-) První vlaštovka ;-) Krásný příspěvek! Třeba to podpoří moji snahu a najdou se další co se pochlubí svým snídaňovým menu :-) Mimochodem snídaně za letního dne pod pergolou v košilce se zpěvem ptáčků, je opravdu "the best" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas taky snídáme venku na terase, ale staré fotky nemám a u aktuálních by jsme tam seděli v palčákách a péřovkách. A to by se dost blbě jedlo...

      Vymazat
  2. To je nádhera :))). jen koukám , jaký jsem snídaňový barbar:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi pestra nabidka, urcite bych u takovych dobrot vydrzela taky az do obeda:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. KLárko, opět chválím tvé fotky. No, nejvíce tu modrou variantu. Vlastně dvě modré varianty prostření. Já s dětmi snídám u televize, takže naše snídaně bych fotit nemohla :-) Měj sse krásně Ivana

    OdpovědětVymazat