10. listopadu 2015

Sním....

Venku je teplíčko, pro tuhle dobu až nepatřičné a já...
já sním o Vánocích bílých.
Nemůžu za to, v hlavě mi zní koledy, cítím vůní čerstvě napadaného sněhu 
a celou mě zaplavuje pocit radostného očekávání tajemného času plného kouzel 
a zázraků.

Miluju ten čas.....nejkrásnější čas...


zdroj fotografií: KLIK




Mějte krásný večer, zapalte si svíčku, dejte si něco dobrého a zasněte se se mnou.


Klárka

10 komentářů:

  1. Také miluji ten kouzelný čas.-)Hezké dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, to je fajn, já se pořád těším jako malé dítě :-)
      Pa pa!

      Vymazat
  2. Klárko, taky tento čas miluju ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bezva, Leni, je to zkrátka čas kouzel....
      Hezké dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko, jsem na tom úplně stejně:-) Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem tak ráda, když narazím na lidi, co Vánoce milují.
      Měj se moc hezky, Klárka.

      Vymazat
  4. Jsme na tom asi všechny ženy stejně...Ale letos jsem ještě mimo...Představa že budou Vánoce je mi nějak hooodně vzdálená?Snad se taky brzy naladím??Hezký den Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, ten pravý čas přijde a užiješ si to se vší parádou, pa pa!

      Vymazat
  5. Krása , ale tím ,že je opravdu teplo rolničky ještě nesliším . Stále si užívám podzim . Ale těším se , že snad mi letošní zimu bude křupat sníh pod nohama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, já bych si taky tak přála sníh. Ten klid a něhu, jakou umí vykouzlit snad jen on, měj se fajn Klárka.

      Vymazat