11. listopadu 2015

Radost veliká

Už dlouho jsem měla v merku jednu krasavici.
Nebojte, nezměnila jsem orientaci :-)
Mluvím o frajerské nákupní tašce.
Možná se zdá podivné toužit po nákupní tašce, ale ten vzor, ten mi zkrátka nešel z hlavy.
Odhodlala, objednala, potěšila!
Zapomeňte na nudnou nákupní tašku, tuhle budu nosit jako kabelku, no spíš kabelu.
Mám totiž moc ráda veliké a jednoduché kabelky a tahle svým provedením splňuje moje požadavky.
Velká, prostorná a lehounká.

Tu je, krasavice jedna:


Bohužel jsou fotky pořizované v koupelně :-)
Všude doma je tma a venku prší a pes odmítal dělat modelku,
takže z nouze ctnost. Ale zase v té záplavě béžové hezky vynikne.


Obchod, kde jsem nakupovala vám nabízí krásný předvánoční dárek v podobě slevy na nákup.
Takže, až nakoupíte, pochlubte se, i já mám v plánu ještě pár věcí v tomto vzoru.
A pak vyrazíme na nákupy stylově  :-)

Krásný den, Klárka









13 komentářů:

  1. Tak ta je super velká!!
    Jestli Rosa zveřejní tu moji, tak Vám dám odkaz, ať můžete mrknout na můj ulítlý design :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tiež na veľké tašky. Klárko, dobre si si vybrala. Pá. D. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko, tak ta se mi taky moc líbí. Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tu stejnou, já jsem ji pojala zase jako letní a teď už odpočívá a čeká na další léto. Zdravím Margita

    OdpovědětVymazat
  5. Je to parádni kúsok a v kúpeľni jej to svedčí !
    Čo by robil pes , keby privolil ?:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, no, pes by ji ukázněně přidržoval a tvářil se u toho strašně roztomile :-)

      Vymazat
    2. Hej, videla som ho je zlatý !
      A ďakujem Klárka, aj u mňa :-)
      Placky máme radi, Naďa robí aj z nastrúhanej mrkvy, syr....:-), práve mi navrhovala, že urobí aj placky aj palacinky, do konca týždňa má voľno, v pondelok začína ,,zazimovaná,, v múzeu :-)

      Vymazat
  6. Klárko, i já mám ráda velké tašky. Nosit potom kabelu nacpanou po okraj nečekaným nákupem je jiná :o), přesto mám velkých kabel víc než malých.
    Měj hezký den. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooooo, nečekaný nákup, to dobře znám :-)
      Měj se moc fajn, Klárka.

      Vymazat