1. listopadu 2015

Nemůžu se nabažit...

                                  Tak takhle by se mi to líbilo......
taková krása vrchovatě zalitá sluncem, klidem a vděčností.
Zkrátka nádherný den. 
Dopoledne procházka v parku a odpoledne pouštění draků. 
Miluju to. 
Moc moc moc.
 Teď už jen světla svíček a hrnek pečeného čaje.....




















Omlouvám se za zahlcení fotografiemi, ale třeba potěší někoho, kdo dnes nemohl být venku.


Více takových dnů.....

Klárka

29 komentářů:

  1. To jsou nádherné fotky,podzim je krásný,když svítí sluníčko.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám podzim čím dál víc ráda.
      Hezký večer, Klárka.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Oooooo, já taky. Čím dál víc....
      Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko, tak mě potěšily určitě, právě proto, že jsem ven nešla - pokouší se o mě nějaká viroza, moc hezké fotečky jsi pořídila, podzim je pro mě nejkrásnější období, krásné dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, já mám podzim taky moc ráda. Jeho kouzlo je snad nepopsatelné.
      Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  4. Klárko, tak mě potěšily určitě, právě proto, že jsem ven nešla - pokouší se o mě nějaká viroza, moc hezké fotečky jsi pořídila, podzim je pro mě nejkrásnější období, krásné dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko moc hezký den jsi měla, i já dnes neotálela a užila si ho venku, už mi končí dovolená, ale sluníčko a ten krásný podzim to vynahradil, že mi zase začíná pracovní tempo....Užívej i ty krásy podzimu ;) Měj se moc hezky..Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji za tak milý komentář. Tak ať je tvůj návrat do práce co nejpříjemnější.
      Měj krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  6. Svíčka zapálena, pečený čaj vypitý, draci také provětraní :-)
    Máte nádherné fotky a klidně jich dejte víc :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný podzim, co??více takových dní bych brala..Klidně až do Vánoc..Pa Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, Ilčo! A chvilinku po Vánocích zase jaro... :-)
      Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat
  8. Podzim , moje nej období v roce . Příroda se krásně vybarví a já mám vždy tolik nové energie

    OdpovědětVymazat
  9. Klárko, krásne fotky. Ozaj je radosť žiť. :) D. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já také ne :-))) děkuji za nádheru:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milou návštěvu. Ten pocit sdílení je bezva!
      Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  11. Klárko také jsme byli s mužem v neděli nasát tu nádhernou atmosféru. Máš překrásné fotky plné barev, to mne na podzimu snad nejvíce baví. Barevnost stromů prolitá slunečními paprsky. Nikdy neomrzí.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  12. Klárko,,,nafotila jsi krásné záběry....ani já se nemohu takové nádhery nabažit.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Juuuuu prekrásne fotky, užila som si ich, dik...

    OdpovědětVymazat