2. listopadu 2015

Náhody neexistují

Je to už pár dní, co mě cestou do práce potkal malý velký zázrak.
Projížděli jsme s manželem jednou poklidnou křižovatkou
a díky tomu měli čas všimnout si nádherné chvíle.
Po chodníku šli ruku v ruce dva:
stařeček a stařenka.
Oba ohnutí, shrbení pod tíhou věku a života, drželi se za ruce a zároveň měl každý v druhé ruce hůl.
Šli pomalounku, jako vyjmutí z běsu všech spěchajících. V očích měli tolik lásky, že by jim mohl lecjaký mladý zaláskovaný pár závidět.
Tolik citu a vzájemné podpory ve skutečném i přeneseném významu slova.
Myslím, že každý by si takový vztah přál.


Musela jsem se s vámi o ten zázrak podělit. Váhala jsem, jestli je to vhodné téma na blog, ale jak hlásá nadpis , náhody neexistují a tak mi dnes přišel mail s jednoduchým, ale silným obsahem. 
Co dodat....nic.
Snad jen, mějte fajn a rádi!
A buďte někomu oporou....


Děkuj za milé návštěvy i komentáře, Klárka.

27 komentářů:

  1. Tohle mě chytlo za srdce . pravdivé a ze života

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za příspěvek. Ukápla mi i slza... Dík
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko velmi se toto téma na blog hodí, možná bychom se víc měli zaměřovat na témata ze života, tak jak k nám přicházejí. Vždyť každý z nás je nejdříve šťastným dítětem, ale postupem let dospějeme všichni do věku pozdějšího a když se podaří být na stáří ve dvou, být si vzájemnou oporou, je to štěstí.
    Jsem ráda, že jsi to napsala, děkuji...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Tak pravdivé,bohužel mnoho z nás si to uvědomí až pozdě....
    Jana Č.

    OdpovědětVymazat
  5. KLárko, krásná slova ♥♥♥ V srpnu mi odešla moje nejmilovanější babička ve věku 93 let, byla milována do poslední chvíle celou rodinou ♥
    Jsem si tu zaslzela...
    Krásný večer
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, pak byla babička šťastná a její život naplněný. To je nádherné a možná, bohužel, vzácné.
      Přeji ti krásné podzimní dny, Klárka.

      Vymazat
  6. Klárko moc hezké, opravdu ze života, každý by se měl zamyslet...Dnešek byl pro mě nelehký, avšak u tvého dnešního příspěvku by mi tekly slzy, věděla bych totiž že je o mých blízkých...
    Měj hezký večer. Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Klárko....moc krásné povídání...pravdivé a opravdu k zamyšlení a pozastavení se v době tak uspěchané.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, Zpomalit a rozhlédnout se.
      Měj se krásně, Klárka.

      Vymazat
  8. Čítala som to už viackrát beží to po FB ale stále ma to dojíma, čím viac človek starne viac si tieto veci začína všímať. Je to fakt pravdive a krásne.

    OdpovědětVymazat
  9. ... ano je to vhodné téma na blog, proč ne ... má to sílu ... a je v tom všechno ... kéž by tu stařečkové dlouho spolu byli, i když je neznáme ... a ten mail ... taky mi už přišel mám složku ze života , tam je uložený ...také velmi silné ... ale mám pocit, že někteří lidé nevidí, nevnímají co je tam napsané ...
    Mějte se krásně a díky. Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Klárko, zrovna teď prožívám období, kdy si moc uvědomuju jak je tento text pravdivý.
    děkuji Majka

    OdpovědětVymazat
  11. Klárko,mě jsi tím příspěvkem dojala k slzám.S manželem jsme spolu letos 45let a tak to člověk hodně vnímá,to stáří.Dík za tu krásu.Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alibabko, veliká gratulace k tak letitému manželství. To je dnes velmi vzácné. Doufám, že jste šťastní a ještě hodně dlouho budete. Moc si vážím tvé milé návštěvy u mě a přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  12. Klárko, myslím, že jsem ty tvé stařečky taky potkala... měla jsem úplně stejné pocity...
    Snažím se sama a vedla jsem k tomu i děti, aby se ti starší kolem nás necítili tak, jak to je v textu na té fotce...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji za souznění, Klárka.

      Vymazat
    2. Ahoj Klárko, krásně jsi popsala svůj zážitek. I já jsem potkala dva staroušky..........je to zázrak a ne každému je dáno, prožít tento okamžik.
      Iva

      Vymazat