16. prosince 2014

Šedivo a nevlídno



Taky je dnes u vás tak šedivo a nevlídno? V takovém nečase je snadné ztratit vánoční náladu a propadnout jisté nepohodě. Téměř vždy, když na mě dotírá "blbá nálada", už naštěstí vím, že je potřeba honem rychle udělat něco pro radost, nejprve zcela sobecky a v lepším případě se situace přehoupne v nějaký lidumilný čin. Nejrychlejším lékem, byť zcela přízemního rozměru, je koupit si něco malého hezkého. Tato činnost je však limitována velikostí uvolnitelné části obsahu peněženky. No, kde nic není, ani smrt nebere.... Záložní plán je pořídit si něco ještě menšího, ale stále radost vyvolávajícího. No.... všimli jste si, že blbinky do stovky se vyskytují stále vzácněji? Plán C je dodání tělu tolik prospěšného hořčíku ve formě nějaké fajnové čokoládky. No... to bych už vážně neprošla dveřmi. Plán D.... zkusit hledat zázraky ve zcela zdarma dostupných věcech. Problém ale nastává ve chvíli, kdy už nemáte sílu nebo chuť pozvednout hlavu výše. A pokud vám zrovna nevstoupí do cesty nějaký úžasný, milý a laskavý člověk, který by vám řekl: "Holka, tobě to dneska ale sluší, nezhubla jsi?", mám tu jeden záložní fígl: PINTEREST. Můžete mrknout, jak jsem dnes prchala před všudypřítomnou šedí:


A protože léčba zabrala (holt jsem klikařka a holka šikovná), ne náhodou jsem dnes zažila i nějaké zázraky. Strom co vypadal po dešti jako obsypaný světýlky, nečekaný dárek, nečekaná milá návštěva, další strom obsypaný tak nádhernými ptáčky, jaké jsem ještě nikdy neviděla, zpívající tak krásně až se tajil dech, cizí pes, co mě vítal jako bych byla jeho, dobré slovo, dobrá káva, dobrý dortík......no vlastně super den!!!!!

Mějte se v šedivých dnech tak dobře, jak to jen dokážete, Klárka. 


7 komentářů:

  1. Klárko to je krásná inspirace ... pinterest je svět sám o sobě krásný a bohatý . A u vás u stolu je opravdu krásná vánoční atmosféra , ty snad blbou náladou ani trpět nemůžeš :))) ... já dnes vyrážím do víru velkoměsta , už teď se děsím , kde zaparkuji a jestli vůbec něco seženu . Ať už jsem doma ...krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, pěkně jsi to napsala, je dobře, že den, který vypadá, že nebude stát za nic, se přehoupne ve skvělý, někdy je to naopak, a pak přichází na řadu ty drobné radůstky, pinterest já taky můžu, hezký nešedivý a vlídný den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko, ten cheesecake je! Taková nádherná atmosféra se svíčkami a něčím dobrým ti určitě musela náladu zlepšit! Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Klárko dnes na mě také něco padalo.... ale po přečtení tvého blogu a prohlédnutí pinterestu je mě hned zase líp♥ do města razíme s dcerou zítra dokupovat ještě nějaké dárečky :o) Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Šedivo - nevlídno, kdepak u nás od odpoledne prší :o(

    OdpovědětVymazat
  6. Klárko, ač se snažím užívat si krásnou klidnou adventní pohodu, blbá nálada na mě vystrkuje růžky. Ale hezky jsi to napsala, my se přece nedáme, nenecháme si vzít těšení se na svátky, dny volna, pohodu.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Klárko, to hezky u srdce nám dělají takové ty maličkosti, co jsou vidět na tvých fotkách nebo o nich tak hezky píšeš!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat