9. prosince 2014

Nějak mi chybí sníh...

        

       Alespoň poprašek co by na chvíli skryl to šedivo, trochu něhy a čistoty, trochu jednoduché krásy. Také se těšíte až pořádně nasněží? 
      Na Vánoce máme rádi červenou, ale po Vánocích, to je jiná. Vše červené uklidím a potřebuji jen bílou, odpočinout si od barev. A proto dnes fotky z letošního ledna..... jako vzpomínka.....jako sněhové vločky.....

        Mějte se báječně.......... :-)

P. S. : Nemáte někdo tip na milý vánoční film pro celou rodinu ?  Předem děkuji, Klárka. 


10 komentářů:

  1. Krásné Klárko! Máš pravdu, šedá nějak převládá...
    A pokud jde o filmy - u nás musí být Láska nebeská a Anděl Páně :o)
    Krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, na sníh se těším, ale mám ráda ten čerstvě napadaný, když to ještě není uhrabaný, pošlapaný a zašpiněný .... když se na něj dívám z okna nebo se v klidu procházím a nemusím někam letět. Ale takových okamžiků je pomálu, tu zablácenou břečku pak rozhodně ráda nemám :-) Sníh ve městě prostě moc romantika není, ale venku v přírodě, to je jiná.
    A tipy na filmy? Já mám taky moc ráda Lásku nebeskou. A teď se snažím chytat na programu Universal Channel odpolední vánoční filmy, jsou to takové nenáročné vánoční příběhy, ale já už si tím navozuji správnou atmosféru :-D Nedávno jsem viděla Vánoce s velkým V a hned mně napadlo, že příště se na to koukneme celá rodina, bylo to milé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s tím sněhem to cítím úplně stejně, to je fakt. A za tipy na filmy moc děkuju, vytvořili jsme novou tradici. Každou adventní neděli společný rodinný vánoční film a je to moc milé. Další důležitý tituál.

      Vymazat
    2. tak to je super tradice!!! My teď začali s pohádkovými pátky pro Terezku, když se v sobotu nemusí vstávat do školky... sice je na to asi ještě malá, aby vydržela s pozorností do konce, ale užívá si to :-D

      Vymazat
  3. Klárko i mě chybí trošku toho sněhu . A to patřím k těm co zimu nemusí . Fotečky z ledna jsou pro mě balzám na duši ... uklidňují , proto asi nemusím vůbec červenou .... Jinak vánoční jsou nej u nás vánoční koleda , polární expres a továrna na čokoládu a miluji všechny americké vánoční :))) .... Krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc díky! A ohledně filmů jsme na tom stejně. Na první adventní jsme dali Polární expres, na druhou Vanoční koledu a teď asi Továrnu..... ale tipy na dobrý film se hodí vždycky. Krásný večer, Klárka

      Vymazat
  4. Klárko, se sněhem to mám podobně. Co se sněhu týká, mohl by napadnout pro mě za mě klidně už od listopadu, ale hezky po Novém roce by mohl slézt :-) Mám moc ráda, když je na Vánoce nasněženo, ale v posledních letech to nějak nedopadá. Ale asi nemůžeme mít všechno :-) Jinak co se filmu týká, tak mám ráda Vánoční polibek, Vánoce s Holly nebo Láska nebeská! Krásný den! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, moc děkuji za další super tipy na filmy. Krásný den!

      Vymazat
  5. Klárko, našim klukům taky chybí sníh, pořád se ptají, jestli letos už bude pravá zima, což znamená se sněhem... Můžeš zkusit filmovou pohádku Věčný smolař:o)

    OdpovědětVymazat