20. prosince 2014

Jaro v prosinci


        Taky máte pocit, že je nemožné, aby byl ve středu Štědrý den? U nás dnes svítilo sluníčko na plné pecky, ukázalo mi všechny prstíky a čumáčky obtisknuté na všem a asi pozůstatek po písečné bouři na oknech. Jinak si tu sníženou viditelnost směrem zevnitř ven nedokážu vysvětlit. Od rána moje věrná přítelkyně pračka dává už šestou várku prádla a spolu se sušičkou tvoří zvukovou kulisu víc než nepatřičnou. Radši bych slyšela cokoliv jako neeeeeseeeem vaaam noooviiiinyyy, posloooucheejte, ale co naplat, rodina stále nechápe nezpochybnitelné výhody jednorázového oblečení ( pardon, to je jen sci- fi v mé hlavě ) a tak peru a peru a oni ušmudlávají, flekatí, špiní a všemi možnými i nemožnými způsoby znečišťují hory oděvů. Taky máte někdy pocit, že vás to všechno prádlo zavalí?

       Jdu si dát horkou čokoládu a zkusím ty spotřebiče něčím přehlušit..... :-)

7 komentářů:

  1. S tou pračkou to bylo u nás dnes stejný. ... Dva sušáky v podkroví se prohýbaji.... a venku leje. ....:-(( Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Klárko, nádherný blog.. a hlavně nádherný a útulný domov, který kouzlí Vaše ručky a srdce*** Bylo mi tu nádherně a moc ráda se budu vracet a těšit se na další inspirace♥ i střípky života :-) Krásný čas adventní a nádherné Vánoce, přesto, že ten sníh opět 24. nebude... Vánoce budou takové, jaké si je sami vykouzlíme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Susie, moc děkuji za tak krásná slova, vážím si jich zvlášť od tak zkušené blogerky. Přeji kouzelný sváteční čas, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko u nás je to stejné jak se sluníčkem tak s pračkou ... ta jede snad pořád. Dnes ráno sněžilo a už to stačilo zase roztát .... asi bych fakt brala kdyby už bylo jaro než takovou nepodařenou zimu . Ale i tak krásný poslední advent v poklidu , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, pračka jede pořád a sníh v nedohlednu. U nás jen prší a prší.

      Vymazat
  4. Klári,
    mám pocit, že dneska jsme měly všechny stejný program .... i já jsem zvládla dvě pračky a mám pocit, že zítra mě čeká to stejné :o):o):o), přeji ti krásný a pohodový zbytek čtvrté adventní neděle .......♥♥♥...........pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono z těch blogů to někdy vypadá, že mají všichni snad hospodyně, tak je potřeba připomenout i věci víc než všední :-) Měj se moc fajn, Marki. Klárka

      Vymazat